PLAY ciekawe fakty
Dodane przez BoBik dnia 25/01/2008
Na konferencji prasowej z okazji pozyskania milionowego klienta, Play podał kilka ciekawych faktów podsumowujących dotychczasową działalność.
|
PLAY |
średnia na rynku |
długość rozmów |
116,64 |
76,90 |
wysłane wiadomości |
54,66 |
33,74 |
koszt pozyskania klienta |
214zł |
120-140zł |
Rozszerzona zawarto¶æ newsa
Na konferencji prasowej z okazji pozyskania milionowego klienta, Play podał kilka ciekawych faktów podsumowujących dotychczasową działalność.
Na koniec 2007 roku Play miał 618.846 klientów prepaid oraz 229.974 klientów abonamentowych. 60 tys. osób przeniosło numer z innej sieci.
Średni przychód z abonenta jest - według przedstawicieli operatora - ciągle wyższy niż średnia na rynku, ale niższy niż ten z pierwszych trzech miesięcy działalności. Średnio 31% ARPU (ang. Avarage Revenue Per User) pochodzi z usług pozagłosowych.
Klienci Play rozmawiają w ciągu miesiąca dłużej o 48% w porównaniu do średniej rynkowej. Klienci rozmawiają średnio 116,64 minut (średnia dla rynku 76,90), wysyłają także więcej wiadomości - średnio 54,66 wiadomości przy średniej 33,74.
Średni koszt pozyskania abonenta wyniósł 214 zł przy średniej rynkowej na poziomie 120-140 zł. Co tydzień do sieci Play przyłączanych jest 25-30 tys. nowych klientów. Najlepiej sprzedającym się telefonem był
Samsung SGH-L760.
Źródło: PLAY
PLAY ciekawe fakty