Testuj Smartfona - najczęściej zadawane pytania
Dodane przez BoBik dnia 11/08/2011
faq testuj smartfonaTestuj Smartfona - najczęściej zadawane pytania dotyczące promocji w Play:
Rozszerzona zawarto¶æ newsa
faq testuj smartfonaTestuj Smartfona - najczęściej zadawane pytania dotyczące promocji w Play:

1. Jaka jest idea Programu 'Testuj Smartfona'?
Program "Testuj Smartfona" ma charakter edukacyjny, a jego celem jest przełamanie barier i zburzenie stereotypów mówiących, że smartfony to bardzo skomplikowane urządzenia, a korzystanie z nich jest bardzo drogie. Sieć Play udostępni zainteresowanym osobom na dwutygodniowe testy telefon Huawei U8500 z Androidem 2.2 firmy Google, najpopularniejszym na świecie systemem operacyjnym dla smartfonów.

2. Kto może wziąć udział w Programie?
W Programie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie (w momencie składania wniosku rejestracyjnego) posiadające numer PESEL (także obcokrajowcy), zarówno dotychczasowi Klienci Play, jak i Klienci konkurencji, a także osoby, które nie posiadają telefonu komórkowego. Program nie zakłada specjalnego wariantu dla Klientów biznesowych.

3. Gdzie mogę znaleźć Regulamin Programu?
Regulamin Programu dostępny jest na stronie www.testujsmartfona.pl

4. Jak zgłosić chęć uczestnictwa w Programie?
Należy zarejestrować się na stronie www.testujsmartfona.pl. Po zweryfikowaniu adresu mailowego, przyszły Uczestnik Programu zobowiązany będzie do udzielenia odpowiedzi na kilka pytań. Następnie system automatycznie poprowadzi go przez całą ścieżkę rejestracji, aż do momentu wypożyczenia telefonu.

5. Nie otrzymuję od Was żadnych maili, np. o rejestracji. Co zrobić?
Sprawdź w folderze 'Spam', bądź 'Poczta niechciana', czy przypadkowo nie trafiły tam maile z programu "Testuj Smartfona". Ustawienia niektórych filtrów antyspamowych powodują automatyczne przekierowanie części maili do folderów z niechcianą pocztą. W ustawieniach skrzynki pocztowej masz możliwość odblokowania filtrów dla maili od wybranych nadawców.

6. Jakie formalności należy spełnić, by otrzymać smartfona do testów?
Osoba starająca się o udostępnienie telefonu na testy musi być pełnoletnia i posiadać PESEL oraz dowód osobisty. Musi także przejść pozytywną weryfikację w bazach operatora badających jego historię regulowania płatności za należności wynikające z użytkowania telefonu komórkowego.

7. Dlaczego nie przeszłam / przeszedłem procesu rekrutacji?
Może być kilka powodów: - nie masz ukończonych 18 lat:
- nie podałeś nam nr PESEL
- weryfikacja historii regulowania płatności nie przebiegła pomyślnie - by ją wymazać, należy uregulować wcześniejsze zobowiązania.

8. W jakim celu weryfikujecie Klienta?
Weryfikacja ma na celu wyeliminowanie nieuczciwych osób, w przypadku których istnieje realne zagrożenie, iż nie zwrócą testowanego telefonu. Dla zapewnienia jak największej dostępności telefonów, pozwoliliśmy sobie na zastosowanie mechanizmu identycznego z tym, jaki ma miejsce w przypadku zakupu nowego telefonu w ofercie abonamentowej.

9. Czy naprawdę można wypożyczyć smartfona za darmo?
Tak, wypożyczenie jest całkowicie darmowe, a smartfon jest udostępniany po podpisaniu umowy użyczenia z Play Jedynym obowiązkiem Uczestnika Programu jest zwrot telefonu w komplecie z wszystkimi akcesoriami i oryginalnym pudełku w terminie 14 dni od dnia wypożyczenia.

10. Kiedy mogę odebrać telefon do testów?
Termin wypożyczenia jest wybierany przez Uczestnika Programu. W mailu potwierdzającym pozytywną weryfikację, wysyłany jest link do ponownego logowania na stronie www.testujsmartfona.pl, gdzie dokonywany jest wybór terminu.

Dokonując wyboru terminu i Punktu Sprzedaży Play należy pamiętać o konieczności zwrotu wypożyczonego telefonu po 14 dniach w tym samym Punkcie.

Kolejność zgÅ‚oszeÅ„ ma znaczenie. Im szybciej Uczestnik dokona wyboru terminu, tym szybciej bÄ™dzie mógÅ‚ wypożyczyć smartfona. Wygenerowane przez system proponowane terminy odbioru mogÄ… siÄ™ różnić w poszczególnych Punktach Sprzedaży – ma to zwiÄ…zek z liczbÄ… Uczestników Programu. Informacje na temat dalszego postÄ™powania zostanÄ… wysÅ‚ane do Uczestnika Programu na kilka dni przed planowanym terminem wypożyczenia.

Źródło: Play Testuj Smartfona - najczęściej zadawane pytania