"Przesiądź się na lepsze warunki z UPC" nowa promocja UPC
Dodane przez BoBik dnia 12/08/2011
15 sierpnia startuje nowa kampania reklamowa UPC, której hasÅ‚em przewodnim jest „PrzesiÄ…dź siÄ™ na lepsze warunki z UPC”. W spotach telewizyjnych Katarzyna PakosiÅ„ska przekonuje do korzystania z bogactwa możliwoÅ›ci usÅ‚ug UPC: nowoczesnej telewizji cyfrowej, superszybkiego Internetu i atrakcyjnych taryf telefonicznych.
Rozszerzona zawarto¶æ newsa
15 sierpnia startuje nowa kampania reklamowa UPC, której hasÅ‚em przewodnim jest „PrzesiÄ…dź siÄ™ na lepsze warunki z UPC”. W spotach telewizyjnych Katarzyna PakosiÅ„ska, artystka kabaretowa, prezenterka i dziennikarka, w bÅ‚yskotliwy i humorystyczny sposób przekonuje do korzystania z bogactwa możliwoÅ›ci usÅ‚ug UPC: nowoczesnej telewizji cyfrowej, superszybkiego Internetu i atrakcyjnych taryf telefonicznych. To już druga kampania operatora z udziaÅ‚em Katarzyny PakosiÅ„skiej. Obejmuje telewizjÄ™, prasÄ™, radio i Internet.

Celem kampanii jest zachęcenie do wybrania atrakcyjnej i konkurencyjnej oferty UPC. Pierwszy spot, emitowany w głównych stacjach telewizyjnych od poniedziałku 15.sierpnia jest wstępem do kampanii jesiennej, która rusza 1. września. Jego bohaterka, Katarzyna Pakosińska - nowoczesna kobieta, doskonale znająca i korzystająca z potencjału innowacyjnych usług telekomunikacyjnych - przekonuje do zalet Internetu, który gwarantuje superszybką komunikację oraz sprawną obsługę wielu aplikacji internetowych, w tym samym czasie (tzw. online multitasking).

„Koncept kreatywny spotów inspirowany doÅ›wiadczeniem Katarzyny PakosiÅ„skiej na scenie kabaretowej, oparty zostaÅ‚ na humorystycznym dialogu dwóch kobiet - Katarzyny PakosiÅ„skiej i jej alter ego. Przedstawiony w kampanii wachlarz usÅ‚ug UPC stanowi odpowiedź na dzisiejszy aktywny styl życia, w którym nowe technologie odgrywajÄ… coraz wiÄ™kszÄ… rolÄ™. TÄ… kampaniÄ… chcemy zachÄ™cić do peÅ‚nego wykorzystania ich możliwoÅ›ci.” - powiedziaÅ‚ JarosÅ‚aw Pijanowski, czÅ‚onek zarzÄ…du ds. marketingu i sprzedaży, UPC Polska.

Telewizja będzie wiodącym medium kampanii. Za jej kreację oraz realizację odpowiadała agencja DRAFTFCB + AD FABRIKA.

Nowe spoty będzie można zobaczyć od 15. sierpnia na kanałach - TVP 1 i 2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Polsat 2, Polsat Sport+Extra, Polsat Cafe, TVN24, Discovery, TVP Niche, 13th Street, Ale Kino, AXN, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport2, Club TV, Comedy Central, Comedy Central Family, Czwórka Polskie Radio, Domo, Eska TV, Filmbox, Fox, FoxLife, History, Kuchnia TV, Movies24, National Geographic Channel, Orange Sport Info, Planete, Polsat Jim Jam, SportKlub, Wedding TV, Zone Europa, Zone Reality, Zone Romantica.

Spot bÄ™dzie emitowany również w serwisie ipla.pl. Kampania obejmie także Internet - bannery widoczne bÄ™dÄ… na najwiÄ™kszych portalach internetowych – oraz radio. Za planowanie mediów odpowiadaÅ‚ dom mediowy „Media Vest”.

Uzupełnieniem są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty. Będą one wykorzystywane w mailingach oraz obecne w biurach obsługi klienta. Materiały BTL przygotowała agencja Arip.

UPC Polska ma obecnie ponad milion abonentów telewizji kablowej, w tym 437 800 telewizji cyfrowej, 543 000 użytkowników internetu i 245 100 klientów usługi telefonicznej.

Źródło: UPC "Przesiądź się na lepsze warunki z UPC" nowa promocja UPC