Dwaj operatorzy w TOP5 reklamodawców telewizyjnych w 2007 roku
Dodane przez BoBik dnia 07/01/2008
wydatki operatorow na promocje era-ptc wydatki operatorow na promocje plus- polkomtel W 2007 roku na reklamy telewizyjne, w tym sponsoring programów, teleshopping czy ogłoszenia, pięć największych podmiotów wydało w sumie 1,48 mld zł, czyli 15,5% wszystkich wydatków reklamowych. Wśród czołowej piątki, dwa miejsca zajmują operatorzy komórkowi.


Rozszerzona zawarto¶æ newsa
wydatki operatorow na promocje era-ptc wydatki operatorow na promocje plus- polkomtel W 2007 roku na reklamy telewizyjne, w tym sponsoring programów, teleshopping czy ogłoszenia, pięć największych podmiotów wydało w sumie 1,48 mld zł, czyli 15,5% wszystkich wydatków reklamowych. Wśród czołowej piątki, dwa miejsca zajmują operatorzy komórkowi.

Wydatki w 2007 roku (bez uwzględnienia rabatów)

Unilever-Bestfoods 423,6 mln zł
Procter&Gamble 291,5 mln zł
Polkomtel 269,2 mln zł
Nestle 255,8 mln zł
PTC 242,5 mln zł
źródło: TNS OBOP Dwaj operatorzy w TOP5 reklamodawców telewizyjnych w 2007 roku